HELGEN SLUT

Min helg har varit bra! Sov hos älskling från fredagkväll till söndag, myspys <3
I fredes såg vi Let´s Dance och när vi hade kollat klart på utröstningen gick vi in i hans rum och somnade snabbt! Båda var riktigt trötta. På lördagen vaknade vi, åt frukost och sen gick vi ut och gick med Mio och Ginny (hundar för er som inte fattar det) På kvällen kom Eriks farbror Jonny och Kristina, åt god mat och kollade på melodifestivalen. Själv tycker jag att Caroline af ugglas absolut inte kan sjunga! Men såklart så får hon komma vidare istället för Marie Serneholt? Dåligt tyckte jag.
Idag kom pappa och hämtade mig vid 11 tiden för att älskling skulle fixa med sin reklam-utdelning. Ida var också med och hämtade så vi körde till V. Karaby och hyrde 2 hästar som Ida och hennes kompis ska ha i sommar. Är jag snäll får jag kanske också prova på att rida på dom.
Sen åkte vi hem, jag hoppade in i duchen och kletade på ett lager mascara sen körde hela familjen vidare till IKEA. Hittade jätte mycket saker till mitt rum nu när jag ska måla om, kommer bli jättebra det känner jag på mig! Efter IKEA körde vi vidare till ILVA där vi skulle leta efter en soffa till mig och ett TV-bord till stora rummet där nere. Istället kom vi hem med en matta till stora rummet och har även köpt ett skrivbord till Ida som vi ska hämta på onsdag.
När jag kom hem satte jag mig och fixade med älsklings alla hjärtans dag present. Sen fikade familjen vid TV;n och kollade på Rosa Pantern. Såg den hos älskling igår också, jag tycker att "I wanna buy a hamburger"-schenen är lätt bäst! Erik och jag skrattade igår så vi inte fick luft haha.
Nu precis har jag varit duktig, 100 situps, in i duschen och nu ligger jag i min säng med pyjamas. Klockan är ändå bara halv 10 men ska göra lite på mina APU uppgifter och sen ska jag läsa i min bok. Sen efter det ska jag sova för jag är riktigt trött!
Imorgon jobbar jag bara mellan 9-12:15. Igentligen slutar jag 12:30 men mamma ska på möte så får ta bussen som går halv och måste därför gå lite tidigare.

En bild på mig och min älskling som jag älskar mest
av allt får ni innan jag somnar :)


Vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha den där med hamburger är sjukt ball:)<3

2009-02-08 @ 22:46:26
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0