förlåt

Jag har inte bloggat på 2 dagar, ber om ursäkt haha. Men min lilla älskling har bott hos mig från tisdag-idag (torsdag). Kan berätta om mina dagar:

Tisdag:
Var hemma, när mamma kom hem vid 5 tiden åt vi grillad kyckling och potatis-sallad mums. Älskling kom till mig vid 6 tiden. Vi kollade nån film som jag inte kommer ihåg namnet på och åt lite godis. Sen gick vi och la oss vid 12 tiden tror jag.

Hahah vi hade kul med min webb, ritade en blomma på älsklings arm och skrev "I'm not gay" haha vet inte varför var utflippad? Sen fick jag ett hjärta med ett E i under min hals och på min mage stod det "erik har pussat mig här" och en pil till en ring. Haha så kul man kan ha med en penna igentligen ;)
Erkänn att vi e otroligt snygga? ;)
Speciellt denna bilden---->

haha kolla så uppblåst jag är.

onsdag:
Vi gick upp vid 9 tiden och åt frukost. Sen duscha och klä på sig och sen gick vi ner till affären för att handa lunch. Stekte räkor och lite sånt, riktigt gott! Älskling är dukig på att laga mat :) Sen gick vi ut och gick en runda när vi hade ätit. När pappa kom hem gjorde erik och jag en tropisk sallad (kyckling, majs, sallad, tomat, gurka, ost och annanas) gott!
Sen kollade vi på två filmer, den ena hette "music & lyrics" och den andra kommer jag inte ihåg vad den hette för den somnade jag till. Efter det hade pappa och erik jätte kul med mig för man kunde putta till mig när jag sov så jag hängde i en "ställning" som jag inte kan göra nu! haha. Ni ska se fotot dom har tagit. Sen gick vi upp och la oss.

torsdag (idag):
Klockan ringde 20 i 8 för att älskling skulle bli hämtad vid 9 för han skulle till doktorn. Vi duschade och åt frukost sen åkte han hem. Jag gjorde mig iordning och kvart över 10 tog jag bussen mot malmö där jag mötte farmor på värnhem. Vi tog 3:an upp i stan och gick runt där och åt även bakad potatis på graffiti (vårat stammis-ställe haha) Mysigt.

Fick ett sånt läppbalsam som är på bilden ovan, luktar och smakar melon. Riktigt gott så nu blir jag god att pussa ;) haha. Efter vi hade varit i stan så åkte vi hem till farmor och farfar. Farmor skulle iväg vid 2 så jag var själv där hemma till 10 över 4. Åt faslags-bulle, kollade första filmen på sälskapsresan haha och hade mysigt. När farmor kom lagade vi mat till pappa och farfar sen åt vi. Efter det åkte pappa och jag och lämnade filmerna i bjärred som vi såg igår och köpte ett soffbord + ett sidobord på MIO. Nu sitter jag i soffan och kollar hockey med pappa.
För er som har missat det så har mamma och mina syskon åkt iväg till småland och kommer hem på söndagkväll igen. Imorgon ska pappa ha pokerkväll med sina kill-kompisar som kommer hålla på med "hej nattinatti" (dom tycker alltid att det är lika kul) men som tur är så räddar älskling mig och kommer hit! haha. På lördag ska jag nog med till älsklings kusin som fyller 17 och på söndag ska pappa, jag, älskling och hans pappa kolla på hockey i malmö arena :)

Förlåt det blev ett långt inlägg, skriver kanske sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0