HOT OR NOT?

Såhär snygg är jag just nu (ursäkta bilden):


Haha testade Visibly Clear  2-in-1 wash mask som Hannah (hannnahnilsson.blogg.se) tipsade om, så var tvungen att köpa den idag när mamma och jag var på Center Syd.

Köpte den på apoteket för 65 kr

Vi får väl se fall den är så bra som Hannah säger ;) haha.
Nu har jag precis pratat i telefonen med min lilla älskling, får se när jag får träffa han igen. Nu ska jag gå upp till mitt rum, sätta på Chris Brown och sen göra 150 situps och sen hoppar jag in i duschen. Efter det ska jag nog lägga mig i sängen och läsa I taket lyser stjärnorna som jag hyrde idag med mamma på biblioteket. Har läst den innan i 7:an men kommer inte ihåg den och när alla som har sett den på bio säger att det är jättebra blev jag sugen på att läsa den igen.
Får se fall jag skriver innan jag somnar annars hörs vi imorgon! Tror det blir APU då.

Sköt om er! ♥

Kommentarer
Postat av: HANNAH

aw, du läser o provar det ja tipsar! sött:D

jag älskar den,

om man använder den 1gång per dag så ger den bannemig resultat:D!

2009-02-04 @ 21:55:29
URL: http://hannnahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0