Den rätte för Linda

Hej sötisar!
Har inte skrivit på hela dagen trots att jag var hemma klockan 4. Har sovit för jag mådde skit när jag kom hem men nu mår jag bättre, lite hungrig men orkar inte gå upp och äta nu när klockan är 5 över 11 på kvällen så får sätta på TV;n och försöka sova istället. När jag vaknade vid halv 8 fick jag ett ryck av att jag måste ha lösnaglar så jag åkte med pappa till Maxi som faktiskt hade den sorten jag brukar ha. Center syd hade redan stängt. Sen åkte vi till stallet och hämtade Ida.
När jag åt kollade jag på "den rätte för Linda Rosing" både mamma och pappa som såg det med mig sa "vad är detta för program?" haha men lite kul var det. Och chockad blev man när hon hittade ecstasy eller något knark i en av killarnas väskor?
Nu ska jag sova. Börjar kvart i 10 imorgon så kan ta bussen kvart i 9 och gå upp 20 i 8 istället för att gå upp 20 i 6 och det känns skönt. Vi slutar halv 4 och då åker mina sötisar Emma och Sofie och jag ut till Espresso House tar en varm choklad och planerar till torsdagens idrottslektion då vi ska hålla i den ett tag med nån uppvärmnings-lek. Sen vid 20 över 4 slutar min lilla älskling så han kommer in till centralen och då tar vi bussen tillsammans hem till mig.
Nu ska jag sova, skriver imorgon. Får se fall jag kanske hinner skriva ett kort inlägg på morgonen annars får det bli imorgon kväll.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0