dålig hårdag?

Igår sov erik här. Det var faktiskt kul att alla pappas kompisar kom hit, några av dom hade inte sett mig sen jag var liten så jag hade växt som ogräs tyckte dom. Älskling och jag spelade guitar hero nästan hela kvällen. Vi gick och la oss vid halv 2 tiden.
Idag åkte erik hem vid 11 och lite i 12 körde pappa och jag in till malmö och gick i stan. Vi åt på pizza hut, sjukt goda pizzor men gud vad mätt man blir! Fick en klänning/tunika av pappa som jag ska ha ikväll när jag ska med erik och hans familj till deras kusin som fyller 17 år.  Hade tänkt att jag skulle locka håret så jag började att göra det men efter 40 minuter hade jag inte ens lockat halva så jag gav upp och hoppade in i duschen igen. Andra gången jag duschar idag så man kan inte klaga på att jag luktar äckligt. Nu ligger jag med 5 flätor i håret och är jätte snygg (ursäkta bilden):


Mitt hår är jätta tjockt och själv lockigt men ville ha mer vågigt hår idag så fick göra flätor efter jag kommit ur duschen.
Nu ska jag packa för jag ska sova hos erik ikväll och sen ska jag byta om.
Hörs imorgon, ha en bra lördag-kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0