bra fredagskväll

Hej bloggen! Vi hade riktigt kul igår. Sofie följde med mig hem och sen vid lite över 6 så åt vi lövbiff med vitlöksmör med min familj. Kvart i 7 ringde älskling till mig och sa att Filip och han också hade ätit så vi kunde komma. Han frågade ifall jag hittade till Filip så jag sa "jadå, annars ringer vi" Var 100 att jag skulle hitta men såklart så gör jag inte det.
Filip bor på en gård med typ 4 hus på en sida och 4 hus mittimot. Men vi gick in på gården innan och gick mot det huset där Filips hus "ska" ligga. Var typ 2 meter ifrån dörren och skulle knacka på och då ser jag en barnstol i baksätet på bilen som står parkerad bredvid huset, "dom har ingen bebis?" sa jag till Sofie. Då märkte jag att det var fel så jag ringde till Erik och sa "hej står vi utanför erat hus nu?" haha. Han gick ut på Filips balkong och skrek så då hittade vi tillslut. När vi kom dit kollade vi bla på 2 filmer. En sjukt och nån engelsk disney film som hade ett marsvin som hette "Krypet" Sofie tyckte den var ball men jag tyckte den var ful och gjorde nån min. "hahhahaha du ser precis ut som den!" skrek sofie. Tack ska man ta det som att jag är ful? ;) haha.
Kvart i 1 skulle Sofie ta sin buss så vi följde henne till ICA. Sen sa vi hejdå till Filip och älskling och jag gick hem till mig och sov.

Nu har jag precis gjort chokladbollar och ska göra mig iordning nu för jag, pappa och mamma ska ner till lödde centrum och kolla där för "Talang 2009" har auditon där idag. Kanske ska ställa upp? Haha nä vi ska bara kolla. 
Skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha krypet var sööööt men du är ännu sötare och snyggare och vackrare:D<3<3<3<3

2009-02-28 @ 13:20:35
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0