BLANDADE KÄNSLOR

Ja idag har varit en dag men blandade känslor kan man nog sammanfatta det som. APU mellan 8-12:15. Sen åkte jag och mamma hem. Spelade lite guitar hero, klarade nästan av expert på bas (a) hahaha. Sen kom Linus han berättade att det var en kille som går i 5.an i Idas klass (Linus går i 3.an) som hade drämt en isboll rakt i Linus huvud och denna killen stod typ 1 m ifrån Linus! Linus hade såklart börjat gråta för det gör ju sjukt ont, jag blev så jävla förbannad! Sen skulle vi till Center Syd så vi körde först bilen till idas skola och mamma & jag stod utanför hennes byggnad och väntade på att hon skulle komma ut så ingen kastade snöboll på henne. Efter ett tag ser jag han killen som har gjort så mot Linus så jag går fram till honom och ger honom en fet utskällning, sen kom mamma oxå och hon skrek nästan på han för det han hade gjort. Haha mamma puttade bak mig för hon sa att jag gick fram mot honom precis som jag skulle hoppa på han och slå till han. Han blev så sjukt rädd för mig och det enda hans kompis kunde säga var "du då din jävla tonåring?" hahaha vet inte vad det hade med saken att göra men iallfall. Nu vet ni det; kaxa med mina småsyskon och ni får mig på er!
På Center Syd skulle Linus klippa sig så mamma satt där för linus ville inte att hon skulle gå. Ida och jag gick runt på Center Syd och kollade i alla möjliga affärer. Hittade en liten väska som jag ska köpa och ha till sommaren. Sen hittade jag även en större väska som jag nog ska försöka fjäska till mig. Köpte även mina alla hjärtans dag presenter till älskling så ska börja fixa med det sen nu nån dag. Vi fikade på Mc donalds för ida ville äta mat, åt en sån choklad muffins sjukt goda! Ikväll har jag bara varit hemma. Imorgon kommer förhoppningsvis Frida & Caroline. Senare imorgon ska jag åka till älskling och sova där till söndag, mysigt! <3 
Nu vill jag sova för jag är sjukt trött, jobbar mellan 9.00-15.30 imorgon.

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0