bilder

Ligger i min säng nu, har ont i halsen. Hoppas att det släpper, har tagit alvedon. Det första jag gör när jag vaknar imorgon är går ner och tar en stooor kopp med te! Har inte mycket att berätta så tänkte lägga in nån enstakad bild från igår/idag
Enjoy!


En puss-bild från alla hjärtansdag. Var så himla mysigt med dig min lilla älskling,
men det spelar ingen roll vad jag gör på alla hjärtansdag bara jag får vara med dig
så är jag lycklig! Lova att det alltid ska vara vi älskling! Ni kan nog inte förstå hur
mycket jag älskar honom! <3



(Klicka på bilderna så blir dom större)

 Fick denna tröjan idag av pappa, var på center syd med ida men sen kom pappa och linus också dit så pappa sa att han kunde betala den :) Perfekt nu till sommaren till ett par vita shorts!

 Har blivit kär i denna klänningen (fast den jag vill ha är en likadan fast i antligen blå eller en i vit) men nu är den inte kvar på hemsidan längre. Den är nog slut eller så har dom tagit bort den, men den finns kvar i rosa (bilden) jag vill jättegärna ha denna klännigen, vad tycker ni ska jag beställa den i rosa? hjälp mig

 Är tvungen att visa er denna bilden också. Det är "vår" lilla söta kattunge som egentligen inte har något namn, vi kallar den svartis. Förra sommaren tog vi hand om en vildkatt som var översmal och gav den mat, vi döpte den till Mini, hon fick kattungar sen med en annan katt som var här (simba) 3 stycken, 1 bor hos Idas kompis och 1 hos våra kusiner i småland. Men denna lilla sötnosen har inget hem än, hon är världens underbaraste katt som kan sitta/ligga i ens knä och mysa i flera timmar

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

Klänningen är sjukt fin :D<3 Och katten är sjukt söööt!!<3



Men du är bäst<3<3

2009-02-16 @ 01:44:53
URL: http://thaamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0