alla hjärtansdag

Glömde ju att skriva att det är alla hjärtansdag idag, grattis eller glad alla hjärtansdag allihopa! <3 Säger man grattis eller glad? :P jaja hoppas ni får massa kärlek idag, det får iallafall mina närmaste. Även om jag inte träffar dom idag så hoppas jag att ni vet hur mycket ni betyder för mig jag älskar er!
Fick en navelpiercing idag av mamma & pappa, sjukt fin! Tack jag älskar er också<3
Idag blir väl en dag när jag ger kärlek till alla och är extra snäll? Fast det går inte för det e jag ju alltid :) haha.
Nä nu måste jag börja städa!

Får väl lägga in några bilder på folk som betyder och som jag älskar:



Har tyvärr inte bilder på resten av mina underbara vänner på laptopen, och inte heller på släkt eller familj. Men jag vet att ni vet att jag älskar er också! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar dig enormt mycket nathalie:D<3<3<3<3<3<3

2009-02-14 @ 17:01:45
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0