090201

Jag blir riktigt arg!

Älskling ringde mig vid kvart i 4 och sa att jag skulle vara vid pizzerian 5 i 4 där dom skulle hämta mig för vi skulle äta hos hans farmor. När vi sen kollar på handbollen så börjar nyheterna, då är det de inslaget om folk som plockar dun från levande fåglar?! Man bara ser hur dom hänger så ont dom har och skriker i panik. Och människorna som plockar dom bara drar och skiter i vilket? Asså fyfan vad hemskt det är, efteråt fick man se hur fåglarna såg ut. Dom hade bara fjädrar kvar på huvudet och deras puls var säkert uppe i 500! Jag var nära att gråta för jag tycker det är så hemskt, bara för att dom är djur så behöver väl inte dom lida? Nä usch jag vill åka dit och dra av dom människornas hårstrån från huvudet så ska vi se hur kul det blir sen? Haha ursäkta men jag gillar inte djurplågeri!  
Iallfall vi åkte hem från älsklings farmor vid 7 och sen hem till älskling. Vi la oss i sängen och kollade tarzan 2 men erik satt och sa sina egna repliker när dom pratade, hahahah fyfan vad jag skrattade. Kan ju säga att jag var inte lite trött! Sen ringer mamma och berättar att ida har fått maginfluensa, kul.. Så jag fick åka hem och nu kommer jag väl inte få träffa Erik på ett tag :( Ska inte jobba imorgon heller för jag har pratat med Caroline och både hon och jag sa att det var bättre att jag stannade hemma så jag inte drog dit smittan där.

Igår var riktigt kul faktiskt! Haha men gud vad kallt det var. Ida ville gå ut med Honey, en hund som var där så älskling och jag följde med. Men eftersom Erik hade åkt skidor på dagen så frös han så han fick gå in igen. Jag hade bara tunna leggins och frös som en idiot så ida satte på sin gulliga låt och vi hoppade runt och sjöng till den. Haha hoppas att ingen såg oss!
Nu har jag inte mycket mer att skriva så vi hörs imorgon! Ska sms:a lite med min älskling nu <3

peace & love <3

Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

jag hatar med djurplågeri! såg också det med fåglarna, heöt sjukt för faaaan!!! :@ :(

2009-02-01 @ 22:58:55
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt sjukt det med fåglarna:O och jag som ville ha en canada goose jacka...nä tack, inte nu längre:O

2009-02-02 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0