vita fåret..

Har alltid varit det vita fåret i min familj, liksom alla är mörkblonda/brun håriga, blir bruna i solen och har mörkgröna ögon medans jag kommer jätte blond, knappt något pigment och isblåa ögon. Och ikväll när jag och Ida satt och spelade tv-spel tillsammans så fick jag reda på att min familj har redan planerat min flyttning när jag ska flytta hemifrån?
Haha Ida berättade att dom gjort det när jag inte varit hemma och att när jag flyttar så ska dom skaffa en hund för dom kan inte ha det nu eftersom jag är allergisk. Ida sitter och tittar på olika raser på google på dagarna, nu har jag fattat varför. Så omtyckt är jag i min familj ;)
Vet inte hur det blir med min APU imorgon, ringde innan idag och sa att jag kommer men då sa personalen att dom tyckte jag skulle avakta tills imorgon och se fall jag hade feber så jag inte blev ännu sjukare. Men börjar halv 10 så har sovmorgon vilket fall som helst. Nu ska jag titta lite på tv, vi hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0