Vi se de snöar det var ju roligt, hurra

Hej på er!
Allt bra? Jag är så sjukt trött så jag tror jag går och lägge mig snart! Idag har varit en kort dag. Började skolan kvart över 10 så jag åkte buss tillsammans med älskling imorse, mysigt. Sen hade jag en kort svenska lektion där vi bara lyssnade på redovisningar och sen hade jag lunch. Efter det hade jag en karaktärs lektion med en vikarie som började 5 i 12 och sen var jag tvungen att gå 10 i 1 för att åka in till stan där jag mötte farmor. Sedan gick vi till City kliniken och jag fick ta min Gardasil spruta nummer 2, denna gjorde lite ondare tycker jag men det var inte så som man dog precis som det låter på alla i klassen när dom pratar om den haha.
Efter sprutan fikade jag och farmor på Mormors café och sen gick vi lite i stan, fick en Wall-deco som jag ska sätta upp på min vägg när jag målat om. Ni får bild då. Sen gick vi till Centralen och jag tog bussen hem tillsammans med älskling halv 4. När jag kom hem bytte jag om eftersom jag var dyngsur efter cykelturen hem i snöstorm. Sen åkte jag och mamma till Lund för att gå på utvecklingssamtal med Aina och det var bara massa bra ord!
Imorgon har jag sovmorgon på idrotten så jag kan ta bussen halv 10 så jag slänger nog in ett inlägg på morgonen.
Puss på er!

När jul & nyår har varit så kommer jag längta ihjäl mig efter sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0