Tummen upp för dusch!

Kan berätta att så skönt det var att duscha nu har det nog aldrig varit, liksom när man har legat hemma i hög feber och mått skit så har man verkligen ingen ork till att tvätta håret så jag kände mig äcklig men nu är jag en ny människa igen!
Tittade på mammas pojkar och när Bobbys mamma valde Julia istället för Sara blev jag skit sur, hatar Julia. Pappa skrattade bara åt mig när jag surade åt det långt efter programmet var slut haha. Ska lägga mig i soffan och titta på en film med mamma & pappa nu. Imorgon är sista dagen på APUn, känns tråkigt men jag har köpt glass till alla barnen som jag ska bjuda på, sen ska även personalen få varsin fin chokladask så lite snäll är jag. Och jag ska tvinga alla barnen att ge mig bamsekramar imorgon, som jag kommer sakna dom små sötnosarna!
Vi hörs imorgon, sålänge kan ni få höra en låt som jag tycker är mysig. Sov gott vakna torrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0