Träning ger färdighet

Har varit seg uppdatering här i bloggen eftersom jag åkte till Erik igår och hann inte skriva innan. Var på Center Syd med hela familjen och fixade julklappar och när vi kom hem sprang jag upp för trappan och packade och fixade mig snabbt iordning sen blev jag körd till Erik.
Var mysigt, vi gjorde julgodis när jag kom dit, sen åt vi god mat. Efter maten gick jag och Erik ut i snön och gjorde snölycktor och sen in i värmen för att titta på Anna Anka. När det var slut såg vi på Nightmare before christmas. Sen gick vi och la oss.
Idag vaknade vi och åt frukost framför Wedding crashers, sen klädde vi på oss och gjorde lunch.  Sen skulle Erik iväg så jag kom hem igen vid lite över 1. Idag har inte hänt så mycket, var på pappas lager och sen har det mest varit en slappe-dag.
Satt framför spegeln och tränade på att göra lite sotade ögon fast med ljusare färger, ska hitta en perfekt nyårs-makeup, svårt men som sagt träning ger färdighet. Snart ska vi äta och sen blir det Anna Anka ikväll, ett måste ju! Haha. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0