Nu är det riktig jul!

Idag vaknade jag och Erik vid 9. Åt frukost vid halv 10 och sen duschade Erik och sen gick vi ut och åkte pulka snabbt haha. Sen åkte Erik hem för han skulle fixa sina sista julklappar.
Jag har haft riktig julkänsla idag, har slått in massa julklappar, gjort pepparkaks hus (själv eftersom Ida var inte hemma och Linus satt bara bredvid och tjatade på att jag skulle bli klar så han fick äta den sista kristyren haha) och julgodis med pappa.
Nu sitter jag och väntar på att lussebulle-degen ska bli klart, så passade på att skriva här. Julmusik spelas i högtalarna och jag längtar tills torsdag! Imorgon ska också bli mysigt, ska hem till Erik och sova där.
Men nu ska jag hjälpa till i köket igen, hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0