Natacha Peyre

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, men skriver ett inlägg nu och sen får ni ett till innan jag somnar med bilderna från skolan idag.
Slutade skolan vid 20 över 4 och då tog jag skolbussen till Centralen med Sara och Emma och på centralen hoppade jag på första bästa buss som gick mot Nova Lund. Där träffade jag min älskling som hade gått där i ca 2 timmar så vi gick där bara i 20 minuter sen gick vi mot våran buss eftersom direktbussen bara går 1 gång in timmen, men det var mysigt det lilla iallafall. Sitter och lyssnar på Jason Derulo - Whatcha Say, ni vet låten jag la upp för ett tag sen (finns i kategorin Natti tipsar)

Jag kom på mig själv när jag suttit och läst Natacha Peyres blogg i typ 45 minuter, levde mig in i hennes liv i L.A och hur det var där, haha rätt kul ändå. Jag gillar Natacha, vet att många inte gör det men varför? För att hon har hängt ut sig i tidningar kanske, men såfall borde dessa människorna ogilla många personer som fotar sig lättklädda haha. Jag tycker iallafall att Natacha är riktigt vacker! (iallafall som hon ser ut nu, hon var inte lika vacker innan..) Trots att hon är opererad så är hon vacker, det måste fan alla hålla med om för man kan inte precis säga att hon är ful, inte ens osminkad!
Jaja nu ska jag duscha innan det blir försent. Hörs om en stund.

Ni borde kolla på hennes blogg: Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0