Mysig dag <3

Har inte hunnit skriva idag. Vaknade vid halv 11 och åt frukost med familjen och farmor & farfar. Sen vid 20 över 1 körde mamma mig till Eriks mormor & morfar där Erik, hans familj och hans moster var. Har tittat på Mysteriet på Greveholm och spelat Eriks guitar hero med trummor (kommer inte på vad det heter, typ som rock band) skit kul var det iallafall! Åt middag där och sen ikväll har vi tittar på film. Mamma hämtade mig där vid 10 över 11 och nu sitter jag i soffan och har precis tittat på slutet av "tomten är far till alla barnen" med mamma, pappa och Linus.
Ska snart gå och lägga mig för vid 12 imorgon ska jag bli hämtad av Erik för vi + hans mormor & morfar, farmor, familj och moster ska gå och se på bio, ska bli kul! Skriver imorgon på morgonen fall jag hinner. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0