LOST

Har varit dålig uppdatering nu igår och idag för jag varit med Erik.
Igår kom han hit vid kvart i 1 och 10 över 1 kom min kusin Mattias och hans sambo Annika och då körde vi till farmor & farfar. 10 minuter efter kom resten av min familj dit. Vi åt god mat och efterrätt och spelade Wii. Och sen vid 7 tiden körde Mattias och Annika hem Erik och mig. Vi plockade fram chips och ostbollar och satte oss och tittade på LOST och tittade på några avsnitt innan vi gick och la oss.
Idag vaknade vi vid halv 10 och åt frukost framför LOST. Vi tittade på det tills kvart i 2 då Erik skulle hem.
Har blivit helt LOST-"biten" nu.
Sitter och lyssnar på musik på spotify i soffan med Ida just nu, ska snart ut och gå med familjen. Blir en slö kväll ikväll. Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0