"Lång" dag

Hej på er!
Knappt lönt att man åkte till skolan imorse, hade massage första lektionen. Blev masserad av Emma och masserade henne 1 gång sen slutade vi den lektionen. Efter hade vi Svenska men där satt jag och Sofie och fixade med bloggen hela lektionen och på lektionen berättar läraren att vår lärare till nästa lektion som skulle vara 11:50-13:40 var sjukskriven och vi hade ingen vikarie, och igentligen skulle vi haft mentorstid 13:50 men vi smsade Aina och hon sa att vi struntade i den så vi slapp sitta på skolan i några timmar och vänta. Så vi slutade skolan 10 över 11 när svenskan var slut. Då tog jag och Sofie en buss ut till Nova Lund tillsammans och åt där, sen gick vi i affärer och jag hittade en julklapp, så nu har jag äntligen börjat handla!
Vi tog bussen tillbaka till centralen igen vid 2 och mötte Filip där vid 20 över 2. Sen skulle dom ta bussen hem till Sofie kvart i 3 så jag åkte med en stund ut till Ghetto-Lund och hoppade av där och gick in till stan igen för att fördröja tiden. Gick lite i affärer och hade tänkt möta Erik som slutade kvart över 3, men han hade blivit hämtad av sin pappa så jag fick åka buss hem själv haha jaja.
Nu sitter jag i soffan och väntar på mamma, hon kommer vid lite över 5 och då ska vi till Center Syd. Vi hörs senare!

Gammal bild tagen i sommras när jag skulle åka hem till Karin och träffa tjejerna. Saknar sommaren så sjukt mycket! Orkar inte gå runt och bära på alla tjocka ytterkläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0