Känner mig som en ny människa

Nu har jag äntligen fått duscha, skönt! Efter att jag skrev här åkte jag och pappa och övningskörde, wow t.o.m i trafik! Jag är duttig :)
Tog 4 timmar för mig att komma in i duschen, det var när Erik ringde för 1 timme och en kvart sen och sa att han skulle komma när han ätit som jag sprang in i duschen. Han ska alltså sova här inatt och imorgon natt, ska bli mysigt!
Kommer nog inte skriva mer nu ikväll och imorgon för ikväll ska Erik vara här och imorgon är det nyår så jag och erik ska fixa här hemma och sen på kvällen kommer Sofie och Filip hit. Hoppas jag hinner skriva på fredag, ska till Småland då och fira jul med släkten från mammas sida. Men ska hinna slänga in ett inlägg på fredag!

Gott nytt år på er mina söta läsare, vi hörs 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0