Juldans

Har precis haft första lektionen, det var idrott där vi hade juldans. Fy vad varm man blev kan jag berätta! Igentligen var juldansen inplanerad nästa vecka men då ska vi vara lediga så vi fick ha det denna veckan. Så istället för att dansa med el-klassen fick vi vara vår klass + BF2A, där vi är massa tjejer + en kille haha.
Vi fick träna på juldans låtarna på Svenska lektionen igår men eftersom dom inte hade musik till den sista så fick jag, Sofie och Malin ta oss i kragen och sjunga den solo utan musik, jätte vackert! (Läs: var glada att ni inte var där haha)
Nästa lektion börjar 20 över 10 men jag tror att vi inte har någon vikarie så får leta upp Erik och ge han ett lucia linne som han ska ta med hem till Tilda.
Jaja vi hörs senare, ni får bilderna från juldansen när jag kommer hem. Något att länga till för vi är supersöta i tomteluvorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0