Jobbig natt

Usch vad dåligt jag sovit inatt. Har drömt massa drömmar, som att Eriks kompis gjort 3 fejk msn och fått mig att "ragga" på alla så Erik var skit förbannad? Och sen har jag legat och vänd på mig varannan minut för jag har ont i armen där jag tog min andra gardasil spruta, känns som man har typ växtvärk och kramp där på samma gång.
Sitter och äter frukost framför Vakna med The Voice nu, funderar på fall jag ska baka chokladbullar efter det är slut, har liksom 1 timme på mig att inte göra någonting. Vi ska ha med fika och gott till vår lektion idag det är därför jag kanske ska baka.
Jag skriver mer när jag kommer hem idag, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0