Jag lever

Ja jag klarade övningskörningen. Vid halv 3-3 körde jag och pappa runt på en stor parkering och tränade växling, starta, bromsa osv. Sen skulle Linus till tandläkaren vid lite över 4 så jag satt i väntrummet och väntade på att pappa och han skulle bli klara där inne och sen körde vi till Mattias affär i Landskrona och lånade hem tapeter, hittade en ny favorit så nu blir det svårt haha.
Vi har ätit mat och pappa skulle hämta Ida så jag fick köra en liten bit i vanlig trafik eftersom det knappt var några bilar ute, gick jättebra förutom att jag blev förvirrad när vi skulle in på vår uppfart så jag höll på att köra mig, pappa och Ida in i massa stenar haha. Nu ska jag titta på Ullared, vi hörs väl lite senare tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0