I skolan

Hej på er!

Sitter på naturkunskaps lektionen just nu och slutar om 10 minuter, då slutar jag för dagen sjukt skönt! Håller på att göra ett arbete om Christer Fuglesang tillsammans med Sofie, men vi gör inte speciellt mycket kan jag berätta. Vi sa att vi ska göra det på jullovet men läraren trodde vi sa julafton, hon måste tycka synd om oss fall vi skulle sitta på julafton för att vi inte fick tillräkligt med kärlek från släkten haha!
Ska nog in till min kusins affär och beställa tapeter till mitt rum idag, åh längtar tills efter nyår då vi ska måla om. Men jag skriver mer när jag kommer hem..
Puss på er sålänge!
PS, Malin du är också söt! <3 (haha lite tvungen att skriva det tillbaka efter ditt inlägg eller vad säger du sötnos? ;) )


Kommentarer
Postat av: Malin

aj lööööööv joo <3<3<3

2009-12-14 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0