Godmorgon

Eller okej jag har varit vaken ett tag och legat och kollat runt på datorn. Igentligen borde jag gå ner och äta frukost och våga mitt hår för Erik kommer om typ 1½-2 timmar. Vi ska åka med min familj till farmor & farfar och äta där och min Kusin + hans sambo ska även vara där så det ska bli kul! Vet inte när vi kommer hem ifrån farmor & farfar men Erik ska med mig hem och sova här idag så det blir nog inga mer inlägg.
Anledningen till varför jag inte skrev mer igår var för att Linus och jag spela Wii hela kvällen, sen gick vi även ner till datorn och testade Sims 3 som Ida fick i julklapp. Men vi förstod inte så mycket så vi gjorde bara 1 gubbe och slutade spela.
Nu ropar pappa att det är frukost, håller tummarna på att dom har varit och köpt bullar! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0