Gårdagens inlägg:

Hann inte skriva mer idag eftersom när Ida och jag kom hem från Center Syd med julklapparna så gick jag och slog in dom, sen vid 3 ringde Erik och sa att han var på väg hit. Vi pratade och hade det mysigt och sen när klockan var halv 5 gick vi och duschade och gjorde oss iordning och sen vid 6 tiden gick vi hem till Filip där även Sofie var.
Spelade NHL mot Sofie och vann med 4-3 efter all nervositet (klarar inte av sånna spel eftersom jag får en vinnarglädje och måste vinna så jag blir stressad) haha. Sen åt vi Tacos. Senare mot kvällen tittade vi på den senaste American Pie filmen och sen vid lite i 11 halkade jag och Erik oss hemåt mot mig igen, var sjukt halt ute men jag frös inte ett dugg eftersom jag var en michelin-gubbe med alla kläder haha. När vi kom hem gjorde vi oss iordning för sängen och gick och la oss.
Dagens inlägg kommer efter detta, annars blir det för långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0