Första snöbollen!

Nu är jag äntligen hemma!
Det var inte alls sant att vi bara skulle säga hej, vi fick ha en lektion på 50 minuter, dock ingen jobbig men ändå man hade ställt in sig på att få komma hem tidigt. Så 10 i 4 fick vi sluta. Jag och Emma tog skolbussen med Oskar och Amanda till centralen och sen sa vi hejdå till dom och köpte en kanelbulle på Pressbyrån (ovanligt) Nejmen hade fan inget socker i kroppen, jul lunch till skolan och vi äter halv 1 på onsdagar, tror ni det finns någon mat kvar? Nej! Har ätit lite köttbullar med ketchup.. Skit matsal.
Dagens roliga var ändå när jag lyckades skjuta en snöboll rätt i huvudet på Oskar, haha stod och pratade bort allting och helt plötsligt fick han den rätt i huvudet! Sen vart jag jagad över hela skolgården skrikandes så har ont i halsen nu, men vi fick oss ett gott skratt iallafall, och jag fick igen sen när han lyckades ploppa ner en snöboll under jackan i ryggen.
Ska nog ner till center syd snart, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0