blogg makeover

Har ändrat header som ni ser, fick ett ryck med att göra det så jag har suttit en stund i soffan ikväll med paprika och dippa och fixat & trixat med bilder och paint. Först stod det "my diary for the whole world to read" så jag skickade ett sms till Erik och sen ringde han och sa att det lät bättre med det som det står nu, så fick ändra om bilden igen. Lite jobbigt men vill jag ha bloggen fin får jag lida pin!
Ska lägga mig och sova nu för jag är så trött efter förkyldningen. Imorgon slutar jag vid 10 eller 20 över 2 (är olika alltid för vi har mentorstid) när vi slutat ska jag och Sofie gå i stan snabbt och jag ska titta på en klocka på Ur & Penn som ska vara med på önskelistan. Tänkte skriva att jag och Sofie ska ta en snabbis i stan men kom på mig själv att det kunde misstolkas, haha nä nu är jag trött..
Efter stan imorgon ska jag hem och vid kvart över 5 kommer mamma, då ska vi åka ner till Center Syd bara hon och jag och gå i affärer. Ska försöka hitta lite julklappar och mamma och jag ska även äta bakad potatis på Grafiti så det blir mysigt! Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon!

Godnatt säger jag :) haha. Observera att jag har lite rödaktiga läppar på bilden, gillar det starkt men är lite skeptisk fortfarande eftersom jag är van vid ljusare läppar. Men det är kul att variera så kommer bära detta många gånger under vintern kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0