bilder från julbordet

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit med Erik hela helgen så jag vill hellre mysa med honom än att sitta vid datorn haha.
Igår kom han till mig halv 4, vi tittade på "borta bäst, hemma värst" älskar den filmen! Sen skulle familjen åka bort till några så Erik och jag blev själva. Vi cyklade upp till ICA och köpte choklad och julmust light och sen körde vi hem igen. Började laga mat och tittade på American Funiest Homevideos i 1 timme och sen satte vi på "Harry Potter - halvblods prinsen". Fy vad läskig den var ändå för att vara en Harry Potter film, men vi stängde av efter halva för att vi var trötta och gick upp och la oss.
Idag vaknade vi och åt frukost och sen såg vi klart på Harry Potter, efter det gick vi upp och duschade och gjorde oss iordning. Vid 1 kom Mattias & Annika för att hämta mig och Erik och köra till julbordet i Malmö (vi fïck inte plats i vår egen bil) Vid julbordet mötte vi upp farmor & farfar och sen gick vi ner i råhuskällaren och åt julmat, så mysigt och gott det var där! Efter att vi hade ätit så gick vi ut och jag, älskling, pappa, Linus, Ida och farfar åkte "Wheel of Malmö" det stora Parisehjulet som står på Stortorget. Sen körde vi hem till farmor och farfar och drack kaffe och vid halv 7 var vi hemma igen. Sa hejdå till älskling och tackade efter den underbara helgen vi har haft tillsammans! Resten av kvällen har jag tittat på "Vem kan slå Filip & Fredrik?" med pappa och nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon kommer Erik och hans mamma vid halv 8 och är snälla så jag får åka med dom till skolan, skönt att slippa ta buss på morgonen. Har lite ångest att börja skolan igen efter att ha varit borta från den 6 veckor, men det är bara 2 veckor nu så det klarar jag!
Förlåååt för det långa inlägget men måste få berätta om min långa dag ju ;) ni får lite bilder ifrån idag på det hela:


Här sitter vi allihopa. Andledningen till varför vi skrattar är för att en gubbe högg tag i kamran när pappa fotade och bara "Sätt dig ner så tar jag foto, du kommer ju inte med annars!" Och sen stod han och sa "ojjjj så glada ni ser ut" haha skit ball.


Skridskobanan på Stortorget, bilden är tagen ifrån parisehjulet.


Sista bilden får bli på min sötnos, Ida och Farfar i parisehjulet. Såg att jag inte hade så många bilder att lägga ut, har 3 stycken från när vi alla sitter vid bordet resten är utsiktsbilder från parisehjulet och närbilder som jag jävlats med Erik med haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0