Barnvakt

Så, nu var praktiken slut.. Känns jätte tråkigt men jag kan alltid komma och hälsa på. Idag när jag skulle hem så skulle alla barnen krama mig hejdå, men inte att dom ställer sig i kö och gör det 1 & 1 utan dom kom alla på en gång haha, så några blev klämmda. Fick massa godis i present av personalen och dom fick presenter + barnen fick glass och innan jag gick hem frågade en personal ifall jag hade kunnat tänka mig ha lite extra jobb. Det var en mamma som frågat ifall jag hade kunnat vara barnvakt till hennes 4åriga dotter som gick på avdelningen + hennes storebror som är 6 år tror jag, så dom fick mitt nummer och nu har jag ett extra jobb, känns riktigt kul! :)
Sitter och skriver min uppgift till APUn nu, ska snart städa lite och sen packa. Ska åka till älskling vid 5 tiden och sova där inatt, sen ska vi sova hos mig imorgon och på söndag ska vi på julbord med min släkt, mums!
Men vi hörs väl lite senare eller imorgon, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0