Bambi på hal is...

...ja det är vad jag kännt mig som idag. Har gått runt och halkat överallt, slask/snö/is och kullerstenar är ingen bra kombination + att sten trappan i skolan var helt blöt så jag höll på flyga i den.
Har haft en riktigt lugn dag idag, först svenska lektion där vi typ lekte, sen lunch. Efter lunchen hade vi lektion med Aina min mentor och där hade alla tagit med sig fika (ska visa bild i nästa inlägg hur misslyckad min var haha) Fy så illa man mådde efter att ha ätit ett berg av kakor och bullar ifrån hela klassen! Sista lektionen var matte men där var bara 5 stycken så vi fick sluta efter 1 timme.
På väg hem i bussen satt en tjej som jag tror kom från typ Thailand tillsammans med en svensk man. Hon hade nog aldrig sett snö för hon satt och tittade ut med stora ögon från fönstret. Då kom jag och tänka på när vi var i Rhodos och jag, Caroline och Frida träffade greken. Han frågade mig hur snö var för han hade aldrig sett det förutom på film, jag svarade vitt och kallt för vad ska man annars säga om snö?
Tänk vissa som går runt och hatar snö här i Sverige när det finns människor som inte ens vet hur det känns?
Men nu ska jag läsa lite olika bloggar, skriver mer sen. En sak till: nu är det jul lov, fan vad skönt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0