Almost done!

Ligger i sängen och ska somna närsom men tänkte berätta om min kväll:
Åkte till Center Syd med mamma vid 6 tiden. När vi kom dit så åt vi på Grafiti, bakad potatis med ost & skinkröra för mig och en grillad baguette med oliver och vitlök för mamma, skit gott båda 2! Sedan började shoppingen, fick köpt julklappar till Ida, Linus, pappa och lite till Erik så nu är jag nästan klar med julklapparna! Köpte även en tröja till mig själv på VILA, en svart t-shirt med silvriga paljett-axlar, gillar den starkt!
Mamma och jag träffade på Sofia Eriks mamma och Tilda ett x-antal gånger när vi sprang runt i alla affärer för att hitta rätt julklappar haha.
Nu ikväll har jag suttit och skrivit en VG-MVG uppgift till APU-uppgifterna som ska in imorgon. Först tänkte jag göra dom men sen blev jag sjuk så jag hade ingen ork. Men ikväll fick jag ett ryck och tänkte att jag kan fan fall jag vill och jag ska inte satsa på G nu! Så jag har suttit och skrivit klart dom på datorn. Nu ska jag måla nagellack och sen släcka lampan och sätta på tvn och somna till den.
Imorgon har vi juldans på morgonen, ska bli skit kul faktiskt tycker jag som älskar dans och ett plus är att man slipper idrotten. Vi tjejer har bestämt att det blir tomteluva imorgon så jag tar med kamran och fotar oss. Ni får se imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0