7 december

Hej på er! Allt bra? Jag är så sjukt trött i huvudet, dels för förkylningen och det tråkiga vädret, det är dimmigt och fuktigt och äckligt ute och även för att skolan har börjat igen. Även om jag bara hade 3 korta lektioner och slutade 20 över 12 idag. Efter skolan åkte jag till Centralen med Emma och tog foto till mitt moppekort/legg, sen tog jag bussen hem och var hemma vid 2.
10 i 3 ringde Ida och frågade ifall jag ville gå ut med henne & hunden hon går ut med varje dag så det gjorde jag. Skönt att få komma ut lite, såg även en ragdoll katt som var vit med blåa ögon och hur fina på en skala är inte dom?! Hade lätt velat ha en sån ifall det inte vatt för min och pappas allergi. Nu sitter jag i soffan och "varvar ner", tror jag sticker ner till Center Syd sen och tittar ut lite julklappar till min önskelista och kanske till andra. Vi hörs senare!
 
Hur söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0