Inlägget som aldrig publiserades igår

Hejsan!
Höll på att skriva ett inlägg igår men hann aldrig bli klar med det. Men kan berätta om gårdagen iallafall:
när jag satt och skrev i bloggen så sprang tiden iväg så jag var tvungen att gå upp och packa och göra mig iordning, sen gick jag ner till centrum för att bli hämtad av Eriks föräldrar och åka in till Malmö och se Tildas cheerleading uppvisning, skitcoolt tycker jag som älskar bring in on-filmerna! Erik följde inte med för han var hemma och gjorde läxan så när det var klart i Malmö åkte jag hem till honom. Eriks föräldrar skulle på fest och Tilda skulle till kompisar så vi lagade tacos och tittade klart på alla LOST-avsnitten.
Sen hände det inte mycket mer, vi somnade vid 2 för vi var vakna tills Eriks föräldrar kom hem igen. Skriver ett till inlägg här efter om idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0