Ullared tomorrow!

Har inte hänt ett skit idag! Bara varit hemma och dött av tråkighet i en stor oversize t-shirt. Skulle igentligen sova hos älskling inatt men han mådde inte speciellt bra så vi pausade idag och jag får åka till han imorgon istället. Så nu är min vecka fullproppad. Imorgon ska jag upp klockan 6 för att göra mig iordning sen sticker jag, pappa, syskonen och farmor & farfar till ullared. Ska leta efter en väska och kanske kommer hem med lite annat smått och gott. Vi kommer hem runt 4 tiden och då ska jag packa väska och åka till älskling och sova hos honom, mysigt! Sen på onsdag åker vi till mig och mot kvällen åker vi in till Malmö Festivalen för att se NRJ in the park. Sen åker vi hem till mig när det är klart och sover här. Sen är torsdagen kommen, skolan börjar igen :( Men vi börjar 13:00 med upprop så jag och älskling åker in runt 11 till Lund och äter lunch i stan innan vi tar en stadsbuss tillsammans in till skolan. Låter ändå mysigt :) Sen på fredag kväll ska han och jag in till Malmö festivalen igen för att se Promoe.

Nu ska jag sova för klockan ringer 06:00 imorgon! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0