Nu: skönhets sömn!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Sover riktigt bra nu för tiden för jag har en ny kudde, sån mjuk som dom brukar ha på hotell. Idag vet jag inte hur bra jag kommer sova för det är 2 olika hus som har fest och båda är mina grannar, spelas hög musik och många skrik.
Har haft en mysig hemma kväll med familjen idag, förutom Linus som sover hos en kompis. Kollat på date movie som gick på 5an. Imorgon ska jag upp i normal tid, halv 10 nåt sånt. Ska städa mitt rum för jag har ett berg med kläder på golvet. Ida klipper sig vid 12 och sen ska hon och jag ta bussen in till Malmö där vi ska kolla runt lite. Imorgon kommer även mitt hjärta hem från deras sommarstuga i småland :) Har inget mer att skriva, hörs imorgon! (då kommer även bilder på kläder jag handlat nu den senaste veckan som jag inte visat er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0