Natti Natti

Natti Natti Natti som alla tycker är så himla kul eftersom jag kallas Natti, haha det har jag fått höra genom åren.
Kom precis hem ifrån älskling. Har varit där hela kvällen och myst. Och har varit med Frida hela dagen innan jag åkte till Erik. Började med att vi gjorde oss iordning när hon kom och sen cyklade vi ner till Ica och träffade Erik och Basti för att Erik skulle få sina pengar. Sen följde dom oss hem och fortsatte att cykla vidare till Center Syd. Jag och Frida gick in och hämtade moppe nycklar och pengar och körde till Shell för att tanka min moppe. Sen åkte vi runt runt runt med den. Körde till MAX och köpte varsin dumleglass men efter 5 tuggor som bara smakade dumle mådde vi skit illa och slängde glassen. Sen åkte vi hem och Frida testade att köra min moppe. Haha började bra när hon körde rätt in i en buske ;)
Nu ska jag sova, imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra? Ska iallafall äta frukost när jag vaknar sen ska jag nog städa min gaderob lite + mitt rum och sen ska jag hoppa in i duschen och dränka mitt hår i hårinpackning. Det låter bra! Godnatt så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0