Mysig fredagskväll med mitt hjärta<3

Igår (fredag) hann jag aldrig skriva här i bloggen, hade fullt upp hela dagen faktiskt.
Vaknade vid 10 tiden, gick ner och åt frukost sen upp igen och städa rummet och ta på mig kläder. Vid 12 åkte jag, mamma och Linus till Center Syd och kollade runt efter en väska till mig, kläder till Linus och jag köpte även ett läppglans som jag ska visa i ett annat inlägg. Sen när jag kom hem ringde jag till älskling och frågade när jag skulle komma. Sen ner till mamma och pappa och fika med dom, upp på mitt rum igen och fixa mig, raka benen + packa väskan (haha fullt upp hela tiden) sen ner och krama mamma och pappa hejdå sen vid lite över 3 tog jag moppen till min älskling och sov där. När jag kom dit hjälpte jag hann att vika reklam. Sen sa vi hejdå till hans mamma som skulle åka på fest och hade huset för oss själva. Mysigt, älskling lagade en av mina favoriträtter och jag åt mig proppmätt. Sen kollade vi på LOST och åt Jelly Beans som jag köpte i Tyskland till honom. Skit gott för Erik, han satt och njöt och skrattade åt mig som fick alla äckliga som körsbär och dom haha. Sen somnade vi runt halv 2 tiden.
(dagens inlägg kommer efter detta)

Det är sjukt att man kan få sånna starka känslor för en person som jag fått för Erik. Han är inte bara världens bästa pojkvän utan min bästa vän också. Kan berätta allting för honom och det är han man alltid ringer till när man behöver någon att prata, varesig man är glad eller ledsen, för man vet att han alltid lyssnar.
Ett hjärta av guld är vad Erik har och jag älskar honom så otroligt mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0