Marley and me

Nu har jag kommit hem från min älskling igen. Mysigt att få träffa honom en stund. Vi har varit som på barn på nytt och varit ute i hans trädgård och sprungit och lekt med en fotboll. Jag skröt lite och bara "äh jag har mer bollkänsla än du älskling" och skulle boxa upp bollen men istället kommer den snett på handen och rätt på min egen näsa hahaha.
Sen åt vi glass och tittade på Marley and me tillsammans med resten av Eriks familj. Den var riktigt bra, först skrattade man skit mycket och sen i slutet bölar man. Man är känslokall fall man inte gråter till den filmen asså. Nu sitter jag på msn och undrar vart världen håller på att ta väger? Oskar i min gamla klass som aldrig sitter på msn börjar skriva till mig!!! Haha har lite kul åt det, han sitter och skickar massa sjuka you tube klipp för jag kan inte sova, har sagt till han att han får inte skicka sånna där saker hoppar upp och skrämmer en så man kissar på sig "ska försöka låta bli ^^" sa han. Lovar skickar han en så jag blir rädd så kommer jag bokstavlig talat gå hem till han och va med han tills jag somnar. Haha nä kanske inte, det är förlångt. Men nu skriver jag bara skit för jag har inget att skriva om så lika bra att sluta detta halv-ointressanta inlägg. Imorgon ska jag till Nova med mamma för att hitta present till älskling. Hörs när jag vaknar! Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0