Lesbiska föräldrar?

Nu har Frida precis åkt hem. Vi har passat mina syskon hela dagen. När hon kom åt hon frukost här och sen satte vi på The Dutchess, nån gamaldags film. Sen gick vi upp på mitt rum och fixade oss. Sen ner igen och laga mat till oss och Linus och Ida. Min kommentar under hela måltiden löd " jag har stekt 10 kötbullar VAR till er, äter ni fler så får ni en smäll!" Vi  är torra ;) Sen upp igen och fixa klart oss och vid 4 cyklade vi till Center Syd. Köpte 2 saker faktiskt, känns som om jag shoppar hela tiden men har man pengar så har man. När vi shoppat klart satte vi oss på MC. Ida och Linus fick varsin pommes, jag en chokladmilkshake och Frida en Mc flurry. Sen cyklade vi hem.
Frida och jag har känt oss som 2 lesbiska föräldrar till Linus och Ida idag och jag fick bli pappa enligt Linus för jag cyklade på pappas herr-cykel, även om jag är den mest feminima haha ;)
Här får ni bilder på det jag köpte. Nu ska jag byta om till leggins och den blåa tröjan på bilden och ta moppen till älskling där jag ska kolla film ikväll. Hörs när jag kommer hem!

Väst från New Yorker 99:-
Blå/vit randig tröja/tunika (går att ha som båda) New Yorker 49:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0