Jag är familjens hund...

...Haha kände mig som det iallafall när jag sitter allra längst bak i 7 bilen.
Idag har jag varit ute och åkt typ hela dagen. Vid 4 körde mamma jag och syskonen in till Lomma till Frida för att hämta mitt linne och fika där. Sen åkte vi hem och lagade mat och då kom pappa. Efter maten tog jag och Ida moppen till Center Syd och jag kollade ut en väska som jag nog ska köpa imorgon. Sen hem och packa ihop badkläder och sen åkte hela familjen och badade i en stor och jättefin pool vid golfklubben där mamma och pappa är medlemmar. Vid halv 9 åkte vi till Bjärred och köpte varsin god mjukglass sen åkte vi hem. Har kollat på "my super sweet 16" med mamma pappa och Ida. Haha och sen började Scared på MTV. Fyfan vad äckligt det är! Ida och jag satt och kollade på det och sen kom Linus och efter ett tag var vi tvungna att ändra för det var så äckligt. Det är alltså folk som gör trix med t.ex. skate bord och skadar sig, vissa knäcker benen andra armarna och en del slår i munnen i räcket så tänderna flyger åt alla håll. Ja det är riktigt äckligt och dom visar inte olyckan 1 gång utan 10 gånger på rad haha.
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och åka till Center Syd med mamma och syskonen. Sen ska jag hinna städa mitt rum lite och vid 2 tiden tar jag moppen till älskling där jag ska äta med han för hans föräldrar är på fest, har hört att han beställt min favoriträtt ;) Sen sover jag där tills lördag, längtar efter han<3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0