Jag är blind..

Har knappt hunnit sitta vid datorn idag, och när jag väl gjort det har jag inte haft tid att blogga. Åkte till älskling idag vid lite över 2. Basti var där också en stund, sen åkte han hem och jag och älskling hade det mysigt. Sen tog jag moppen hem vid lite över 4. Har inte gjort mycket mer, ikväll åkte familjen en runda i bilen och då märkte jag hur beroende jag igentligen är av mina glasögon:

Mamma- Åh titta in där, ser ut som ett spöke (vi åkte förbi nån teater)
Alla- jaaa undra vad det är?
Natti- Jag såg inte den.
Så mamma backar bilen fram och tillbaka
Mamma- Ser du den nu då? *kollar bak på mig och ser hur jag kisar med ögonen*
Mamma- äh det är inte lönt. (kör iväg)
haha

Vi kör en bit och efter ett tag drar jag ner fönstret på bilen och ropar "ksssskssss" till en svart "katt"
Ida- Asså Natti vad gör du?
Natti- Jag ropar på katten?
Ida- Natti... det där var en sten...

Hahhaha halft blind or what? Nä nu ska jag sova, börjar 8:20 imorgon med teckenspråk och jag har tur för älski börjar också då så jag kan åka buss med honom imorgon! Slutar 12:20 så det är skönt så det blir ett tidigt inlägg imorgon + att jag äntligen fått tid hos frisören! Godnatt :)

Jag om 20 år? Nej usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0