Farmville

Har fått ligga framför datorn i 30 minuter längre än vad jag ville, mina jordgubbar och hallon på Farmville var på 74% och var klara typ inom 30 minuter så jag kunde inte logga ut för då skulle dom ruttnat. Haha kalla mig freak!
Hela kvällen har jag suttit och myst i uterummet. Ida och jag har haft våra laptops där ute och efter ett tag kom vår "vildkatt" som är tam och som typ bor i vår trädgård så vi släppte in henne och hon låg i mitt knä och sov, sötnos. Vid 10 kom mamma och Linus också ut med popcorn och godis så vi spelade spel tillsammans, mysigt. Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas på att Erik kan träffa mig. Nu ska jag iallafall lägga mig och titta på TV, ska säga hejdå till Markus som underhållt mig på msn medans jag väntade på mina bär skulle bli klara haha. Nä nu är jag trött och bara babblar, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0