Eye toy och kräftor.

Jag badade aldrig, var 26 grader och molnigt. Vilken badkruka jag blivit.. får ändra på det!
När vi kom hem från badet så åt vi kräftor, mumsigt. Sen åkte mamma och pappa och spelade golf i 2 timmar så jag och Ida gick upp och spelade eye toy. Tillslut slutade det med att jag stod i bikini så varm jag var, men det passade bra för vissa tävlingar utspelade sig på stranden ;) Sen gick vi ner för vi var så svettiga och gick ut och satte oss på trädäcket och kollade på kattungarna som sprang runt och lekte. Sen in igen och fråga Linus fall han ville vara med och spela spel så vi 3 satt i uterummet och spelade. Sen kom mamma & pappa hem och då var pappa också med. Nu ska jag sova, fick ont i magen så hoppar över mina 150 situps idag och gör 300 eller fler imorgon istället. Nu vill jag bara lägga mig och kolla på tv i sängen, men först ska jag läsa lite bloggar. Imorgon ska jag träffa Sofie och kanske Emma fall hon kan svara på mitt sms nångång haha. Jaja vi hörs imorgon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0