Älskling och min 2årsdag <3

Här kommer bilderna från den 11, alltså för 2 dagar sen, min och eriks 2årsdag


Detta hade jag köpt till honom, ett kedjearmband där det står vårat datum vi blev tillsammans "11-08-2007" han blev jätteglad och det blev jag också när jag hörde det :)

Han hade beställt denna buketten tills den 11, så sjukt fin. Den ska torkas och hängas upp på min vägg :)
 
Detta fick jag av älskling, men det visste ni ju redan eftersom jag fick det i början av sommaren fast i en förtidig 2års present :)
Fanns tyvärr inga bilder på mig och Erik tillsammans, men imorgon eller på lördag ska jag ta fram kamran och tvinga han att va med på några, inte för jag tror han kommer säga nej men ändå.
Nu ska jag sova, hörs imorgon. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0