090831.

Hej!
Hann aldrig skriva mer igår för min dator låste sig när jag låg i sängen och skulle blogga innan jag somnade så jag orkade inte med den och stängde den. Skola idag mellan 8.20-12:20. Var skitkul! Man känner hur vi i klassen börjar lära känna varandra bättre nu och börjar prata med varndra. Efter skolan fick jag ta bussen till Center Syd för min cykel stod där, sprang in snabbt och köpte en spray-deo och sen cyklade jag hem. Kändes som det tog typ 3 timmar för det var motvind. Nu sitter jag i soffan, väntar på att klockan ska bli lite i 5 för då ska jag fixa mat, sen ska älskling komma hit vid halv 6 tiden och då ska mamma köra oss + sofie som vi hämtar upp i Lomma och sen kör vi till Malmö för att se matchen mellan MFF-HIF. Är sjukt taggad! Har redan hunnit "skrika" på en HIF-are. Emma och jag gick i Lund och i stan stod det en kille i min pappas ålder med en HIF-halsduk och pratade med en kille från Rädda Barnen. Jag kunde inte vara tyst så jag började skrika "MFF!!" några gånger.
Jaja vi hörs antagligen imorgon eftersom jag kommer att vara hemma rätt sent idag och älskling sover hos mig ikväll för hans bussar går inte så sent på kvällen, mysigt :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0