090828.

Hej bloggen!
Allt bra med er? Med mig är det bra, men är sjukt varm hela tiden! Kom typ precis hem, skola idag mellan 09:40-14:40. Skulle igentligen slutat 15:25 men Aina var snäll idag så vi fick sluta tidigare. Har varit en helt lugn dag, första lektionen skulle vi jobba med våran guide till 1orna men jag, Sofie och Emma var redan klara så vi satt och pratade tills 11:25. Då gick vi och åt i matsalen där jag träffade älski, vid 12 var jag tvungen att säga hejdå till honom för han skulle ha lektion och sen åka till småland. Efter lunch var det drama, där "lekte" vi typ bara och sista lektionen gick vi och plockade bär och lärde oss vilka som var giftiga haha. Efter skolan gick jag och Emma i stan, köpte en t-shirt och en halsduk. Sen gick vi och tjockade oss på BK och efterrätten blev en munk med choklad och daimkulor, mMm vad jag är tjock :)
Nu ska jag göra mig iordning för vid 6 ska vi vara hos Frida i Lomma men hon är inte hemma så jag ska nog ut och träffa Emma, haha det rimmade. Puss hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0