090827.

Heej!
Är skit trött så det blir ett kort inlägg om dagen. Skola mellan 09:30-16:30 (igentligen 16:55) Efter skolan tog jag bussen till Bjärred men när vi körde över motorvägen så stod det HELT still! Jag och Andreas pratade vid Bjärred centrum och var precis nära att börja till Lödde när Andreas kompis säger att hans pappa ska komma och att vi kan få åka med dom hem. Men innan hans pappa hann komma så kom bussen. När jag kom hem åt jag snabbt, körde och tankade moppen och sen åkte jag till älskling vid lite i 7. Kom typ precis hem därifrån. Har varit riktigt mysigt att vara hos han idag, har haft sånna skrattanfall så jag legat på hans golv med kramp i magen haha. Vid 8 tiden la vi oss i soffan med popcorn och tittade på Män som hatar kvinnor, skithemsk men skitbra film! Ville verkligen se hela men dom sista 10 minutrarna när jag låg mot älsklings axel så gick det knappt att hålla ögonen öppna. När jag sen åkte moppe hem vid lite över 11 så höll jag på att kissa på mig av rädsla. Det körde en bil några 100 meter bakom mig som höll på att blinka hela tiden med hel-ljuset och ju närmare han kom desto mer blinkade han. När han bara var nån meter bakom mig så hade han hel-ljuset på hela tiden och fy vad jag spännde hela kroppen när han körde om mig. Hade en känsla att bilen bara skulle öppna dörrarna och sparka av mig från moppen, haha jag och mina fantasier?
Nu ska jag sova, imorgon åker Erik till Torpet tills söndag så jag träffar inte honom på hela helgen, och ni vet ju hur gulliga vi är mot varandra när nån åker bort? Jag har fått hans tröja som jag ska somna med och ligga och lukta på och han fick mitt hårband som han tyckte luktade gott, erkänn att vi är söta? :) Nu ska jag fortsätta och ligga och le åt mitt sms från Erik tills jag somnar. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0