090826.

Hej huvudvärk!
Är riktigt trött i huvudet, känner för att gå och lägga mig nu, kanske lite tidigt? Idag gick jag till halv .. eller till 10 över 4 för teckenspråksläraren hade inget att göra med oss. Så tog bussen hem och åt snabbt sen körde pappa mig till center syd där jag klippte mig. Tur att man har sin frisör som "bästis" haha hon tvättade mitt hår, satte i hårinpackning som jag satt där med och sånt. Sen fick jag såklart beröm för mitt "underbara hår" som jag bara tycker är jobbigt tjockt. Har blivit erbjuden att bli hårmodell också :O haha Bella höll på med mitt hår och bara "Åh det är så underbart! Jag skulle vilja ha dig som hårmodell och kunna klippa och färga det och sånt, ja jag har ju ditt nummer så jag ringer" Men jag tror inte jag vill det, liksom då får dom klippa och färga det hur dom vill och helt plötsligt sitter jag här hemma med kortkort rosa hår?
Nu är jag skitvarm så ska gå upp på mitt rum och starta fläkten, läsa några bloggar, kolla på tv och smsa älskling. Tror inte jag skriver mer idag, får se. Imorgon går jag halv 10-5 i 5. Efter skolan åker jag snabbt hem och äter och sen åker jag till älskling och är där på kvällen, mysigt! Puss.

Kanske hade varit såhär "snygg" i håret? Även om rosa är en av mina favorit färger så tackar jag dock nej till att ha det som hårfärg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0