090825.

Hej!
Gud vad ont jag har i huvudet! Är nog åska i luften. Skola idag mellan 08:40-13:40. Men kom försent imorse som vanligt för dom jävla köerna... Hade idrottsskador och massage första lektionen där man masserade och blev masserad. Sen Svenska B och Kommunikation men där jobbade vi bara med ett arbete så tiden gick snabbt. Slutade sen vid 20 i 2 så då tog jag, Emma och Sofie bussen in till stan där vi snabbt kollade på Gina Tricot och sen tog jag och Sofie bussen till Lödde. Hon skulle till Filip.
Nu har jag, pappa och syskonen precis varit nere på bilträffen för att titta lite, minns i September 2007 då jag och älskling bara varit tillsammans 1 månad, han jobbade i kassan på bilträffen och jag var där varje tisdag, inte för att jag var intresserad av bilar då det var mer för att få träffa Erik haha. Idag när vi körde hem därifrån så körde vi på en grusväg så jag fick testa att köra, gick skitbra! Inget hoppande när man skulle starta bilen. Nu ska jag sätta mig och titta på tv och äta yoghurt. Hörs sen!

Tagen i september 2007 på bilträffen av Ida/Linus/Erik? haha kommer inte ihåg..


Linus och min söta Erik, lika söt då som nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0